Palmesøndag med sol og vind


Jeg friskner til og godt er det. Jeg har rukket å bli tilnærmet overtroisk i løpet av disse nær to månedene; hva kan jeg pådra meg etter dette? Kryper det opp til ørene denne gangen kanskje? Noe skal det jo være.. Sånn kan jeg ta meg i å tenke. Og så blir jeg redd for så mye som å gå ut i postkassa i vinden. Men jeg skal jo leve. Og jeg ER egentlig ikke overtroisk. Tror jeg. 😉 Jeg underholder fremdeles med mye lyd mens jeg sover og bruker mye formiddag til å ta igjen søvn jeg mister om natten da jeg rett som det er blir fortalt hvor mye aktivitet jeg forårsaker hos andre. Vel, resultatet er at jeg fikk en såkalt frokost klokka ett i ettermiddag. Men med sol og  søndag men kraftig vind, er det vel ikke så farlig. Jeg skal vel stort sett bare strikke, hekle og lese allikevel.

I am getting better now, I can feel it. I have almost gotten superstitious during these – close to two months- of being sick; what’s next? An ear infection, perhaps? I catch myself thinking along those lines, gotta be something new coming.. I dread just going out to the mailbox in the wind, even. But I am not superstitious, really. I think 😉  I still entertain the surroundings with nightly sounds and I spend a good part of the mornings catching up on sleep I loose at night. Today I got breakfast at one in the afternoon. Oh, well, I am just going to knit, crochet and read anyway. It is Sunday, sunny but awfully windy.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Palmesøndag med sol og vind

  1. livetleker sier:

    Det blir nok bra, skal du se.

Legg igjen en kommentar

