Senkede skuldre


 

Lengre dag enn på lenge i dag. Dro på jobb kvart over ti, var hjemme etter å ha vært innom butikken halv fire. Så har jeg vært støtte kontakt i kveld for første gang på mange uker. Nå er det lite stemme igjen, halsen trenger en tekopp og over knærne ligger det ull. Vi var ute på slutten med hundene våre som lekte og herja og hadde det gruelig morsomt sammen. Jeg ser nyheter, jeg skal bla i et nytt påskenummer av Familien og så ser jeg spent på en hespe superwash Wollmeise som jeg fikk i posten i går. For noen strikkedamer er dette Garnet over alle Garn og jeg har altså klart å slå kloa i èn slik hespe som skal brukes til Vidundersokker, regner jeg med.. Det er bare det at mine herlige bambus sokkestrikkepinner nettopp ble med på sokker av Sisu! Nå må jeg vel strikke de først kanskje.. Hmmmm..  Snart begynner også bokprogrammet. Jeg krøller tærne og tar en slurk te.. God kveld til deg.

    

It’s been a longer day than usual lately. I left for work at a quarter after ten this morning and was back at home after a stop at the grocery store at three thirty. This evening I have been working as a support person again and now there is little left of my voice and I am having a cup of tea and some wool over my knees. The last hour we were outside letting our dogs play and run around and I got a bit cold standing outside. I have a new magazine to leaf  through while waiting for my literature show on tv. I am peeking over at the yarn basket where I have my first Wollmeise superwash yarn ever. According to some experienced knitting ladies this is the Yarn above all other Yarn. I am planning on using it for socks. However, my bamboo needles are caught up in another sock project startet recently in Sisu yarn. I might have to finish that first.. Soon the tv show is starting and I am sipping tea, curling my toes.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Senkede skuldre

  1. petronella sier:

    Høres ut som en fin dag – Kos deg med bokprogrammet og garnnøstene dine 🙂

  2. bente sier:

    Kos deg med sokkestrikkingen, Wollmeise er godt å strikke med. Husker når jeg fikk mitt første, var ikke ønskefargen, men jeg ville prøve det garnet, så jeg strikket sokker til meg selv i fargen clementine. Du kan si det sånn at de sokkene syntes godt. Det høres ut som du har hatt en innholdsrik dag 🙂
    Håper stemmen din blir bedre og bedre og at du snart kan fungere for fult igjen.

Legg igjen en kommentar

