Lørdagskveldsstrikk og fjell-rapport


Så kom lørdagskvelden, bole og ermer er endelig kommet på samme rundpinne og så kan jeg strikke ivei på det. Jeg har vært hos mamma og spist lunsj, vi har ikke snakket annet enn på telefonen på en måned siden jeg har vært smittsom- og knapt utenfor døra. Dermed har jeg -når jeg tenker etter- fått alle måltider servert i dag. Frokost og middag sto Mannen for, lunsjen serverte Mamma. Der var jeg heldig, gitt 🙂

Mannen tok bilder da han var på hytta på fredag morgen, snøen forsvinner styggelig fort og scooteren er satt bort for i år:

Rundt vår hytte:

mot hytta til søster og svoger:

I am now at the point where sleeves and body is on the same circular needle and I can knit on that tonight.  Yesterday Hubby was at the cottage and the snow is melting rapidly now, the snow mobile is put away for the year.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

