SOL!


Det er kanskje ikke så stort for andre, hvis du da ikke bor langt nord i landet, men for oss på Rjukan er det en flott ting! Nå har den også nådd mitt hus. (og mine skitne vinduer, men det får være til jeg skvetter rundt med litt mere overskudd..)

Maybe not a big deal to you, unless you live in the northern part of Norway, but to us in this town, Rjukan, it’s a big deal. Now it has  reached my house (and my grimy windows, but that’ll have to rest until I roam around full of energy..)

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til SOL!

  1. petronella sier:

    Hipp hurra, så herlig for dere – Sola er viktig og hjertelig velkommen, uansett hvor man bor i landet. Kos deg masse 🙂

  2. Janne sier:

    ÅÅÅÅÅÅÅååå så glad jeg ble nå 🙂 Gleder meg til å komme hjem til sola. Men må nok til med vindusvasken jeg også ja 🙂

Legg igjen en kommentar

