Å holde dampen oppe!


Jeg er visst ikke så i slag som jeg gjerne ønsker og vil, så jeg får ta en tur til elgen… nei hva er det jeg skriver; legen, mener jeg, i morgen. Må forlenge sykemelding og be om en runde med lytting på det som piper litt enda.

Men… jeg får holde dampen oppe med blogginga i hvertfall, for her er besøket høyere enn noen sinne og det er jo veldig hyggelig for denna sjuklingen! 🙂 Ser på sport på TV i dag og skal straks begynne på siste erme, det er da noe! Det blir mye tid til strikking og hekling, deltakelse på Hobbyboden og kaffedrikking, det er det ingen tvil om!

I am not quite as good as I’d like to be, I guess, I better take a trip to the doctor’s tomorrow and ask him to listen to my still a bit wheezing lungs and ask for a prolonged sick leave. As far as blogging goes I will keep up the pace though, I get a lot more visits these days and that is nice for me just sitting here. There’s lots of time for knitting, crocheting, coffee drinking and being on the knitting forums these days, that’s for sure.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Å holde dampen oppe!

  1. petronella sier:

    Dette høres ut som gode planer, Lisbeth. Både nytt legebesøk, forlenget sykemelding, blogging, strikking, kaffedrikking og Hobbyboden-besøk. God bedring 🙂

  2. Birgitte Sjøtveit sier:

    Åh så fin!!

    • lisbeth58bula sier:

      Tror det blir bra. Den blir nok antakelig for stor, men det er ikke lenge om å gjøre tenker jeg. Gutter vokser jo fort i den alderen. Bildene ble litt blåere enn i virkeligheten, men..

Legg igjen en kommentar

