Mat. Og medisin.


Den medisinen jeg startet på igår må virkelig virke for du verden så mye «ondskapsfullt» som har residert i mitt bryst men som nå ikke ser ut til å ville være der mer.. Jeg brukte utrolig lang tid på å komme meg i klærne i dag, men når jeg først var i gang så synes jeg hosten har forandret seg  og jammen synes jeg ikke noe energi er på vei tilbake.. (lett å si når jeg nesten bare sitter her, da men..)

Nå har jeg laget en handleliste som Mannen skal få ta med seg i butikken  så vi kan få bunkret opp litt for helgen. Jeg har fått den tanken i hodet at jeg vil ha reinsdyrsgryte i helgen bl. a. Men jeg snakker om mat så vil jeg anbefale en blogg: Mat På Bordet 

Nå skal vi se skiskyting , det skal hekles en smule, så strikkes litt og deretter blir det vel mat på bordet etterhvert…

Man, the medicine I started yesterday must work ; this morning I spent a long time getting the body up and going but first there seemed to be a lot of evil that wanted out from my lungs! The cough has changed and the energy seems to return slowly (easy to say while sitting here, though..) I have been reading this Norwegian cooking blog for a while and used a few recipies from it.  Talking about cooking;This weekend I feel like making a reindeer stew..

We are now going to watch biathlon and I am going to do some crocheting and knitting. Eventually som food will appear on the table too..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Mat. Og medisin.

  1. K@ri sier:

    Jeg satser på 100% bedring og god mat for deg i helga!
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. K@ri sier:

    Klokka di er en time feil forresten 😉

Legg igjen en kommentar

