Tusen takk, lesere! ( Og litt vintage show-off)


Jeg vil bare si tusen takk til alle lesere for at dere besøker bloggen min og ikke minst legger igjen kommentarer. I går hadde jeg 108 besøk og det var en skikkelig høydare! De siste dagene har det også vært mange kommentarer og det er jo bare en skikkelig hyggelig bonus! Så takk!

I dag vil jeg vise deg noen fruktkniver jeg fikk tak i på en antikk- og samlemesse. Har ønsket meg fruktniver lenge, men disse ggjorde utslaget selv om de ikke kom med stativ.

To my readers: Thank you so much for visiting my little blog. Yesterday I had 108 visitors. That is a high for my blog-self! Lately I have also received quite a few comments which of course is such a great bonus for me. So thanks again!

Today I’ll show you my fruit knives that I found at an antique – and collectors’ fair. I always wanted a set of fruit knives and although these did not come with a stand I fell for them. 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Tusen takk, lesere! ( Og litt vintage show-off)

  1. petronella sier:

    Så veldig flotte fruktkniver – Det ønsker jammen jeg også meg. Husker at mamma og bestemor hadde fine fruktknivsett med stativer som alltid ble satt frem til jul og påske. Det var jo gjerne kun ved høytider at vi hadde frukt nok av ulike slag, til å fylle et helt fat. Da var det stas. Gode minner! Og i dag er «5 om dagen» en selvfølge – Sannelig har tidene endret seg 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Ja, det kan du jammen si! Tidene er annerledes. Da jeg hadde kjøpt disse gjorde mamma meg oppmerksom på at hun har et stativ med fruktkniver (som jeg ikke kan huske). Men jeg likte nå disse godt likevel jeg da. Kan jo brukes til ostefat også, for eksempel. Og jeg har dem på det store sølvfatet mitt. Der passer de godt.

Legg igjen en kommentar

