Ny runde


Så ble jeg ikke spesielt my bedre av denne antibiotikakuren.. Har vært hos legen i dag og tatt prøver for et par  uhumskheter som kan sette seg i lunger, blandt annet mykoplasma. Så får vi se. Vente-resept i veska inntil videre og en uke til hjemme fra jobb. Vel, hva kan jeg si annet enn at jeg vel må gi meg selv noen små mål for håndarbeidsaktivitet for hver dag  i det minste. Jeg frykter at all min arbeidsmoral vil smuldre bort her jeg sitter og råtner på rot, så og si. I går prøvde jeg meg eksperimenterende fram med mer aktivitet for å se om det ble verre eller bedre. Resultatet skjønner du. Legen sa det pep godt fremdeles da han lyttet på meg i formiddag.

Jeg får gi meg i kast med litt heklerier og min Murakami . DET orker jeg. Så : 5 runder på hekleduk, 30 sider Murakami. Og, ja: en daglig episode min nye favoritt TV-serie: Parenthood (TV3 kl 13.00)

Another week off with wheezing lungs. Tests are taken at the doctor’s today and a waiting prescription if it turns out to be some sort of a pneumoniatype illness. I need little crafting goals for the days of this week that will  be spent at home ,  just like last week, so I don’t  end up completely free of work-ethics by the time I can go back to work! Today ; crocheting 5 rounds on doily, reading  30 pages of Murakami … and watching the daily episode of Parenthood 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

10 svar til Ny runde

  1. Kari sier:

    Ser man det 😦 Godt du i det minste tar ting på alvor, og man skal jo som bekjent være frisk FØR man begynner på jobb!!! Dessuten syns jeg du er utrolig strukturert med antall heklerunder og antall sider, så du får legge inn en runde med WF i tillegg 😉 Kanskje fruen her har blitt litt dyktigere siden sist?
    Jeg har kun gått tur, handlet, vasket bil (i maskin, men med manuell avfetting)-og nå ser den faktiskt sort ut igjen…. Jeg kommer liksom ikke i gang?
    Ha en fin dag videre, og god bedring ønskes!
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. petronella sier:

    Huffameg – Det er trasig å være syk. Ønsker deg riktig god bedring og lykke til med både hekling og lesing 🙂

  3. Skal love deg at arbeidsmoralen ikke forsvinner så fort 🙂 Det er vel heller at du har for mye av den som så mange kvinner. Nå skal du bare ta det helt rolig å bli frisk igjen. Ønsker deg lykke til med det og god bedring! 🙂

  4. gyldenkron sier:

    Huff, det hørtes slitsomt ut. Får håpe uka hjemme får deg på beina igjen. Du har nå iallfall en plan, skal se du får gjort en hel del. God bedring.

  5. Birgitte Sjøtveit sier:

    Åhh, så fint stemningbilde fra trappa! Me like!

Legg igjen en kommentar

