Ikke stort å rapportere.. men litteratur blir nevnt..


Her er det ikke mye nytt å fortelle. Jeg tusler rundt som en annen døgenikt. Leser litt, strikker noen masker, ser på uanstendig mye søppel på TV og tester ut om jeg klarer meg uten Paracet. Det gikk ikke i går, da var det fremdeles feber å spore og en ubendig trang til å ligge, bare ligge (det desidert verste jeg vet både fysisk og psykisk). Det gikk heller ikke i dag. #¤%&#!! Men så tar jeg jo en pille da; og ser adskillig lysere på livet, leser litt videre i bl. a. Helge Torvunds Vivaldi (jeg følger poeten på Twitter og har stor sans for han!) Forøvrig venter jeg fremdeles på Murakamis  Norwegian Wood i engelsk utgave fra Tanum. det har gått tregt denne gangen.. Jeg strikker en runde eller to mens jeg i beskjedent monn deltar på skravletråden i Hobbyforum

Not much to tell these days. Still puttering around doing very little. Knitting a round or two, watching too much crap on TV, reading a bit, a kind of children’s book was recently published by one of my favourite Norwegian Poets whom I follow on Twitter. (still awaiting the murakami book Norwegian Wood from the online store; it’s taking too long this time)I try to start the day with no pills except the antibiotics. Yesterday I had to take them, the fever came back when I stopped. Today is no better; feeling absolutely crummy without them. So I had one. I knit a round or two while modestly participating in one of the yacketiyack-threads in the Hobbyforum online. Something to do..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

