Hjemmetirsdag


Så kom jeg meg opp etterhvert… Bare  Emma  og jeg hjemme fram til middagstid omtrent. Det er utrolige +12 grader ute, et kraftig vindkast nå og da. Isen i sidegatene kommer til å smelte i løpet av de neste dagene, får vi håpe. Det er ikke greit for hverken folk eller dyr å ferdes der.

Jeg gjør lite; jeg mener så lite at jeg knapt strikker. Men bolen er iallefall kommet så langt som på bildet under (2.forsøk). Og der er ikke en feilmaske midt i bildet, den er visst bare litt løs.. Retter seg vel i vask.

It’s + 12 degrees Celsius out there, they call for more mild weather and that means the ice on the side streets will melt. That’ll make walks easier for both people and dogs! It’s just Emma and I home this morning and early afternoon. I don’t do much, I hardly even knit. But this is how long the body has come on the 2nd attempt .( It is however not a wrong stich in the middle of the photo, just a loose stich. Will adjust when washed I assume.)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

