Vintage


Så ligger man for det meste på sofaen. Natten ble tilbrakt hostende- og jeg tror både Mannen og jeg er enige om at det var uavbrutt. Han, stakkar, flyktet til en sofa langt unna men der sover man ikke godt. Jeg kastet meg ut i uhemmede hostekuler da han hadde flyktet og famlet etter nye piller og vannglass og podcast underholdning til de våkne periodene av natten. Derfor er det ikke stort å fortelle… Men jeg har et par bilder fra gamle ting vi har på hytta og som jeg liker. Det ene er et servise etter besteforeldre og det er fra Stavanger Flint. Det andre er en glassbolle som jeg jammen tror er etter oldemor!

the night was spent coughing until Hubby fled the bedroom and had to endure a night of sleeping uncomfortably on the couch. As soon as he left I threw myself into uninhibited coughing spells of vast proportions and incredibly lengthy,too! I fumbled for pills and water and podcasts that could entertain my periods of coughing awake. Therefore there are not much to tell here I am for the most part laying on the couch. But I do have a couple of photos from the cottage of vintage stuff I like. One is of dinner plates from grandma and the glass bowl is from great grandma I think!

20120226-165419.jpg

20120226-165428.jpg

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

