I mot min natur.


Det var noe som ikke stemte. Nei, ikke det at jeg er hjemme fra jobb syk. Neida, det var en generell følelse av ubehag.. hmmmm hva kunne det være? Med ett forsto jeg det. Så mye tid til å sitte med et håndarbeid- og så få håndarbeid på gang. Stikk i strid med alle mine håndarbeidstendenser, vil jeg påstå. Så nå har jeg startet ett til.

Takk- det går meget bedre nuh!

Something just wasn’t right. And I don’t mean that I was home from work sick. No, it was more of a general  feeling of discomfort.. What could it be? Then I knew. So much time to sit and do crafts and so few in the making! Totally against my craft habits. So I started another one. There; all better now!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

6 svar til I mot min natur.

  1. petronella sier:

    Oi – Herlig – Jammen bra du ble klar over hva som forårsaket ubehagsfølelsen. For få håndarbeider på en gang – over tid, kan visstnok gi alvorlige senskader.. =))

  2. Benedicte sier:

    Det var da deilig at du fikk reddet deg inn der 😉 Selv prøver jeg å få færre prosjekt på pinnene/i håndarbeidskurven/i kottet med garn/tekstiler etc. Så langt har ikke 2012 vært noen suksess på det punktet, snarere en fiasko med fem nye prosjekt på pinnene og bare to av dem ferdige, men det er mange måneder igjen, og jeg har BARE ca en cm igjen før jeg skal begynne å felle på Arne&Carlos-luen min 🙂 Måtte morgendagens togturer bli bra, sier jeg bare… 😉

Legg igjen en kommentar

