Jeg synes jo ikke noe om…. (I don’t really care for…)


blogginnlegg med masse garn. Og jeg skrev et lite sånt et i går. Så nå burde det være lenge til neste gang. det er bare det at jeg bestilte mer økologisk ull til votter jeg har startet for toving. De skal gå sammen med Helenium Cowl jeg strikket -og bruker stadig. Og sammen med det bestilte jeg et sokkegarn som jeg ble helt sjuk på å starte med! Det er bestilt hos Strikk Innom og var i postkassa i løpet av TO dager!! Se på det deiiiilige garnet da! Fleece Artist; håndfarget, 20% nylon , 80  % ull og jeg lover meg selv en bra oppskrift på sokker som gjør garnet rettferdighet. En ting har jeg bestemt; strikke sokker ganske jevnlig så jeg blir bedre på pene hæler!

…blog posts full of yarn. And I wrote one last night so I shouldn’t put another on in here for a long time. Yet; here’s another one. I ordered more ecological wool to finish the mittens I want to felt to go along with the Helenium Cowl I knitted and use constantly. Along with it I ordered sock yarn that looks and feels yummy. Handpainted 20% synthetic and 80 % wool called Fleece Artist. I have decided to knit socks on a more regular basis hoping that’ll give nicer looking heels as I keep practicing.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg synes jo ikke noe om…. (I don’t really care for…)

  1. Vibeke sier:

    Mens jeg derimot liker blogginnlegg med garn 🙂 Kan jo være noe garn jeg ikke har prøvd, og det grønne garnet var nydelig. Herlig vårlig farge!

  2. lisbeth58bula sier:

    Jo, det er jo sant, Vibeke; et garn man ikke har prøvd… sånn har jeg faktisk ikke tenkt på det. Har bare tenkt at jeg vil se hva man får utav det, jeg.. Og DET vil jeg se.
    Har nettopp lagt opp til sokker så det blir spennende.

Legg igjen en kommentar

