En nyttig ting å ha! (A useful thing to have!)


Så  har jeg prøvd den nye kjøkkenmaskina på en bollebakst. Det var gave i grevens tid for armene mine har ikke så lyst til å bære tunge ting eller massere tunge deiger akkurat nå. Dermed var eltekrok og elektrisitet svaret! Takk for julegaven , manmma.

Jeg har akkurat vinket til Mannen i Huset som satte kursen mot Gardermoen, Tenåringen er og trener, så både Emma og jeg  trekker noen langdryge sukk her.. Får sette inn et bilde av en av rosene jeg kjøpte til meg selv i går, som trøst..

The kitchen machine we got for Christmas worked well when I did a test-run of it today with some sweet buns. I have just waved goodbye to the Man of the House as he left for the airport to go to Chorea and China for two weeks on a business trip. The Teenager is at the pool training with a friend so Emma, the dog and I are sighing slowly here.. I have put a photo of  one of the roses I bought myself yesterday as self-comfort..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til En nyttig ting å ha! (A useful thing to have!)

  1. bente sier:

    Nå fikk jeg vann i munnen når jeg så bollene dine. Kanskje jeg får ånden over meg og baker noen en dag. Ha en flott vinteruke 🙂

  2. Janne sier:

    De ser utrolig gode ut de bollene der 😉 Kos deg med de du. Blir mannen ute og reiser lenge nå da?
    Nydelig med blomster i huset. Sender en sms så fort jeg hører noe fra Turid 😉

Legg igjen en kommentar

