O, torsdag aften, hvor herlig du skal bli (O Thursday night, how lovely you’ll be)


Her skal gjøres svært lite annet enn drikke kaffe. Mannen fyrer, oppvaskmaskinen går etter middagen, ingen taklys er på, bare smålampene. Hvis jeg finner det for godt gjør jeg noe mer fornuftig sånn etterhvert, men akkurat nå er pledd, kaffe og PC det mest fornuftige jeg kan forestille meg…

I am doing nothing but drinking coffee. Hubby is tending to the fire, the dishwasher is doing its’ job after supper, no ceiling lights are on; only small table lamps. If I get around to it I might do something more sensible later but right now coffee, a blanket and the computer is the most sensible thing I can imagine..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til O, torsdag aften, hvor herlig du skal bli (O Thursday night, how lovely you’ll be)

  1. Kari sier:

    😉 Klart du skal få se ponchoen! Nå ligger den til tørk, for jeg har bodd i den! Den er bare så herlig, og jeg håper du er like glad for din. Det gjør jobben litt mere verdt. Jeg vurderer faktisk å strikke en til, så da vet du at jeg er tilfreds 🙂
    Min veier 324 gram, så den er lett å bære. Gidder du å veie din? Jeg må i alle fall være fornøyd med garnvalget om jeg skal gjøre det en gang til.
    I kveld blir det varm kakao, slimløsende medisin og varme tøfler,- for det er ett eller annet som jakter på meg, men jeg må vinne den jakten. Vi får en kveld med Favorittdattera i morra (til lørdag minus en lang musikkøvelse), og på lørdag skal vi til Kristiansund i Opera, så her er det bare å holde seg frisk! Neste lørdag er det også opera, og da er det Operagalla. Lørdag er Faust forresten 🙂 Med andre ord! Jeg er frisk til det motsatte er bevist!
    Sender deg mange vakre tanker for helga, og jeg håper du har godt med ved, varm drikke og strikketøy! Om du har levende lys i tillegg da, så holder det med en runde med vaskefilla på badet, salongbordet og kjøkkengolvet! God helg!
    K@ri*

Legg igjen en kommentar

