Trinn 1 avsluttet i godt selskap. (Step 1 done while in good company)


Jeg har vært på strikkekafè og avsluttet panda lua i godt selskap med likesinnede. Nå må jeg starte ører i morgen. I kveld er strikkepinnene lagt vekk til fordel for Homeland på TV og opprettholdelse av peisfyringen før jeg legger meg. Vi var oppe tidlig både tenåringen og jeg i dag. Jeg brukte noe av den ekstra tiden til å fyre opp siden det var 14 kalde ute. Så fikk jeg lagt i mer før vi kjørte av gårde og så fort vi kom hjem  startet vi å fyre igjen.

I have finished stage 1 of the panda hat together with other knitting ladies at the knitting cafè tonight. Now I just want to watch Homeland and tend to the fire that we started at 6 this morning. It is – 14 tonight. It is supposed to be cold at least till over the weekend. Tomorrwo I will start on the panda ears..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

