Når man er så ikke-flink som meg! (when one is as not-so-good as I am)


–da kommer man hjem en mandag, lager oppvarmet mat (som var like god som igår), prater litt med tenåringen før hun fordufter til sine indre gemakker og tenner noen stearinlys mens kaffen brygger og setter seg godt til rette med strikketøy og ingen lyder som helst, God aften.

..then one comes home to reheat yesterday’s supper (which still was very good), chats with the teenagers for a bit before she disappears into her sanctuary of a room,  lights  a few candles while the coffee is brewing and sit down with the knitting and not a sound in the room. Have a good evening.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Når man er så ikke-flink som meg! (when one is as not-so-good as I am)

  1. Kari sier:

    Hei du superbloggeren 🙂
    Jeg måtte kjøre bloggfri i kveld. 2 iPhoner og en iPad som trengte til litt oppdateringer, og en runde med Timemachin på Macen, så i kveld ble det ikke tid. Les: Jeg begynte for sent og jeg prioriterte Markens Grøde på lydbokd smmen med Bestevennen 🙂
    Men egentlig er jeg bare innom for å si at jeg har flyttet inn! Den ponchoen er bare så herlig! Jeg gikk i den i hele går, jeg har gått i den i hele dag, og jeg et hva jeg skal ha på meg i morra :)Helt perfekt! Lett, varm og god! Me like 🙂 Men kan du med tid og stunder slenge din på vekta? Jeg lurer seriøst på å strikke en til, men jeg vil ikke at den skal veie mere, så jeg er ut etter ett garn som ikke gjør det. Syns Kenneth var litt tungvindt, men resulatet var riktig, så det spørs om det er veien å gå….
    Jeg må kanskje rekke opp arm no 2 for den ble noe litt videre enn den første, og om det ikke syns så føler jeg det. Dvs arm en er perfekt 😉
    Nok en gang takk for mønster!
    Det var ett blinkskudd for meg 🙂
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. lisbeth58bula sier:

    Da er du mer fornøyd enn meg: men hyggelig det! Særlig med tanke på hvor drøyt du syntes det var å strikke den. Min er i Lima + kitten og fløes tung. Jeg har ikke vasket den enda; det håper jeg vil gjøre den mykere, for alpakka kan virke litt «stikkete» på meg. Går nå for å veie den.. Den veide 950 gram. En annen ting er at den tupper litt opp og ut i «vrangbord-midten bak» ,m en det er mulig det er min faong. MEN! Jeg er ganske sikker på at det blir et mye brukt plagg fordi den er så varm og god! Lurer fremdeles på om jeg skal lage en hals til eller ei… Hva har du gjort? Ha en god kveld- det som er igjen..

Legg igjen en kommentar

