Stearinlys og kaffekopp har slått an lørdagskveld- stemningen. Garnet ligger på bordet og frister til oppstart. Mønster som gir meg riktig maskeantall er funnet og det skal strikkes panda-lue.

Jeg har kjøpt garn til Studenten i dag også. Hun skal strikke seg dette, pannebånd og skjerf. Nesten så jeg misunner henne de deilige garnkvalitetene..

The yarn for the Panda hat is beside the coffee and the candles. I will start tonight. I also bought yarn for Kristi today. She is going to knit THIS for herself . I almost envy her the quality of yarn..

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

5 svar til

  1. Janne sier:

    Så fint garn du har kjøpt i dag til fint lue og pannebånd. Må vist skjerpe meg med å strikke jeg også. Blir så motivert av å se alt det flotte alle andre strikker. Er det på Glassmagasinet du handler garn?

    • lisbeth58bula sier:

      Ja, Janne. Må støtte opp om lokalt garnsalg, vet du. Jeg bestiller også på nett av og til, men ikke det Ingar har her, da..
      Synes det er så moro at Kristi også vil strikke litt igjen.

  2. reSirikulert sier:

    Hærleg oppskrift på ein vellukka laurdagskveld 😉

  3. Vibeke sier:

    Her var det fint garn til flotte strikkeprosjekter. Deilig med garn som bare venter på å bli strikket noe fint med. 🙂

    Ponchoen ble superfin! Deilig og varm er den helt sikkert. Jeg har gått tom for garn på min, og butikkene har vært utsolgt for alpakka. Har håp om at det fylles opp igjen nå, men Kid-silken får jeg visst ikke samme innfarging på. Akk ja.

    God strikking! 🙂

Legg igjen en kommentar

