I morgen skal jeg nok få anledning til å komme opp til overflaten for litt luft.. I dag er det en uanstendig luksus å sette seg halv ti for å se Sherlock, den nye serien. Jeg bør holde koken litt til, men det begynner å røyne på nå etter at jeg nå har stått på i omtrent 13 timer. Etter klokka 20 har jeg rukket å støvsuge 1. etasje, sette på 2. klesvask, folde rent tøy,  støvsuge nede, lage en lasagne som står til kjøling, og rydde ut av oppvaskmaskina. Har jeg flaks rekker jeg butikken før den stenger.

I morgen ettermiddag skal jeg senke skuldrene litt etter jobb. Da skal jeg først til mamma og spise lever (uhmmmm) og siden treffe noen damer som det skal bli interessant å være sammen med noen kveldstimer. Studenten kommer hjem i morgen, det blir hyggelig, selv om jeg er opptatt både onsdag og torsdag kveld.

I kveld skal jeg spise appelsiner og ta en overdose C-vitaminer.

I have worked for 13 hours. Just after eight  tonight I have managed to cram in two loads of  laundry, folding one load, unloading dishwasher, vacuuming the main floor and a bit downstairs, make a lasagne that is now cooling and if I manage I’ll make a run for the store before closing time. But for now I have sat down to watch Sherlock, the new series. And I am eating oranges and overdosing on vitamin C.

Tomorrow I can lower my shoulders a bit; going to Mom’s for liver for dinner , yummy! Then I’ll spend some evening hours with some interesting ladies. The student is coming home tomorrow, that’ll be nive, but I’ll have to give her some more attention from Friday on, I am busy the next two nights..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

