Bedre og bedre.. (Better and better..)


Aldeles vidunderlige cupcakes av det letteste, luftige slag fra tenåringene:

og deretter var jeg kommet til felling før siste ermet i ponchoen mens jeg skravler i vei på Hobbyboden her på nettet for moralsk støtte underveis!

Så nå skal jeg strikke i vei på ermet og se om kanskje det også blir ferdig i kveld. Jeg tror ikke jeg skal ha den høye halsen på slik oppskriften sier. Enten lager jeg en som er løs, eller så endrer jeg den så jeg kan ha den åpen som en krage eller kneppet som en hals… Vet ikke helt enda.

This evening keeps getting better. First the fluffiest cupcakes that was just heavenly! Then I cast off the edging and are ready for the sleeve which I want to finish tonight if possible. I do however want to make some changes in the pattern for the high neck that I’m supposed to add. Haven’t quite decided how to do it yet..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Bedre og bedre.. (Better and better..)

  1. bente sier:

    Sitter her med vann i munnen og kikker på de flotte cupcakesene som du er så heldig å få spise. Så langt du har kommet på ponchoen, jeg gleder meg til å se den ferdig. Kos deg med helgen og nyt dagene.

  2. Janne sier:

    Hmmmm nå fikk jeg lyst på cupcakes her. Så flinke tenåringene har vært. Tror jeg tar meg en tur i butikken jeg og kjøper litt bakervarer, for nå ble jeg inspirert her 🙂

  3. Kari sier:

    Så du vil gjerne se ponchoen min du 😉 Du må nok se på din enn så lenge, for jeg mangler fortsatt 20 cm pluss en arm! Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom det, men det blir i alle fall før jul 🙂
    Cover til iPad ble perfekt på første forsøk etter toving, men sydamen har ikke gjort en god nok jobb i dag, så jeg må frem med sprettekniven. Det ser ut som en sjetteklassing har gjort hele dingsen, og det er jeg ikke fornøyd med, men jeg kommer tilbake :)))
    Vakre tanker om ei fin uke for deg fra K@ri*

  4. Kine og Liam sier:

    De cupcakesene så utrolig gode ut! *vann i munnen*

Legg igjen en kommentar

