Litt tamt her inne.. (a bit slow in here..)


Det presser seg ikke akkurat på med blogginnlegg her inne om dagen.. En blanding av blogg-tørke og litt av hvert å henge fingrene i samt  litt tomt for hva jeg skal skravle om..

I kveld måtte jeg ta med litt skolearbeid hjem slik at jeg kan komme i mål til tiden. Jeg sitter her og orker ikke starte på det enda. Kaffe må til i en viss mengde først, tydeligvis. Jeg er på 2. koppen nå. 

I dag ble det innkjøpt litt småtteri som vi kan underholde oss med på hytta. Det ble to spill og litt tegnesaker for oss som er henfalne til slikt. Det gjorde et godt innhogg i hundrelappene gitt! Skal ikke mye til. Jeg vasker forøvrig et par maskiner med tøy i kveld – snart fant jeg ikke gulvet i vaskerommet mitt! (det er ikke stort da, må jeg føye til!) Hvis jeg kvikner til , kan det hende jeg kan klare noen omganger på tverrstrikking også; den har blitt litt oversett denne uka.

It’s not  exactly pressing on with postings in here these days, I am experienceing a tad bit of blog draught, I think. There is also a thing or two to do other than being online.. Tonight I havebrought school books home, I have to if I want to finish what I need to do by Friday afternoon. I am on the second cup of coffee to try and wake myself up!

We bought some games and drawing stuff today to leave at the cottage. It sure dug into the wallet buyin just a few things!

I am doing some laundry tonight, for some reason I can hardly see the floor in the laundry room. Mind you ; it’s a very small room! If I should happen to come to for real this evening there might  be some knitting happening too!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

