Tomt.. (Empty…)


Så dro de, Studenten, Kjæresten og Mannen. Vi fikk ut juletreet og pakket bort alt det hadde vært pyntet med før de dro og nå er det tomt rent fysisk, tomt for pynt og for folk. To av oss og hund tilbake. Men jeg klarer meg jo, jeg har jo fremragende evner til å hygge meg i eget selskap og når hunden sover på sofaen og tenåringen har inntatt eget rom, koker jeg kaffe og følger med på TV-sporten.

Som om ikke dette var nok, har jeg Worfeud- utfordringer å ta meg av, et Country Living jeg kjøpte i går og nytt Strikkemagasin!

      

Dette strikkemagasinet er blitt en favoritt hos meg, en av grunnene er at det også har oppskrifter for damer i min størrelse!! Men også for andre og søte prosjekter, ett er allerede utpekt til min yngste nevøs neste bursdag og jeg må bare si det nesten er leit det ikke er noen  smårollinger i vår familie for disse bamsene var jo yndige!

          

And so the house is empty… Hubby, Student and boyfriend left, before that the tree was thrown out and ornaments packed and stowed away. The dog is sleeping on the couch and the Teenager is comfortably curled up on the bedspread  in her room. I do however posess a wonderful ability of enjoying my own company so the coffeepot is filled, the Tv is on with sports I enjoy watching and I have magazines I will leaf through as well as Wordfeud games to tend to. The knitting magazine is my favourite now, it has patterns for nice items the size that will fit even me and in this issue there was also something I have planned for my youngest nephew’s next birthday. Too bad we don’t have any little ones in our family; the teddies are adorable!!!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Tomt.. (Empty…)

  1. bente sier:

    Det strikkebladet ser så fint ut, hvor får man kjøpt det? Det blir utrolig tomt når jula er ryddet ut og for deg blir det ekstra tomt i og med at det er flere familiemedlemmer som også forvinner. Det er godt du vet hvordan du skal hygge deg i eget selskap.

    • lisbeth58bula sier:

      Bente, jeg har kjøpte det i Gyda kiosken her på Rjukan. Ville tro du finner det i mix kiosker også.. er det ikke det de heter a?

Legg igjen en kommentar

