I dag vil vi pakke sammen våre juletreornamenter og  kaste «kvasten» ut verandadøra. Den er blitt tørr og bærer preg av å ha blitt oversett denne siste uka da vi ikke pleier å ha juletre etter nyttår her i huset. Jeg drikker en kaffekopp til mens jeg ser på eskene jeg har spredt ut på spisestuebordet for å motivere meg til annet enn latskap.Jeg har sovet slik man bør når man ikke har fått nok søvn på flere dager og er litt vissen, sånn på en god måte. I ettermiddag reiser Mannen  og Studenten til sine respektive steder de huserer når de ikke er her- og da forsvinner også Kjæresten til Studenten. Igjen sitter Tenåringen, jeg og Emmahunden. Det er tilbake i rutinene. Rutinene er også gode.

Today we are throwing out the Christmas tree, neglected as it has been for the past week. Then Hubby and the Student go off to their respective places where they study and work when not here. That means the Boyfriend disappear too and left are the Teenager, the Dog and I. Back to routines. The routines are also good.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til

  1. Birgitte Sjøtveit sier:

    Ble godt humør av denne buketten jeg!!!

Legg igjen en kommentar

