Jeg daler ned i skjul… ( I go into temporary hiding)


I stua ser unge mennesker film og spiller Alias mens vi som er litt mer voksne tok tilflukt i den andre stua der vi kunne se skiskyting på nett-TV etter middag. Nå er jeg alene igjen i denne enden av stua siden et TV i 2.etasje trakk selskapet mitt bort. Jeg klarer meg utmerket i selskap med rester av salat, strikking, Wordfeud og PC den tiden som er igjen av kvelden. Og en hund som synes det er litt sørgelig å bli frarøvet sin treseters sofa, men som anser det lovlig å innta en gammel lenestol ved siden av meg i stedet. Jeg har endelig oppnådd noe som kan ligne avslappede muskler og håpet om å sovne i «kristelig» tid og faktisk sove natten igjennom slik jeg vanligvis gjør; dypt og inderlig, er antakelig innen rekkevidde. Yey.

In the living room there are young people watching movies and playing «Alias» and us «mature» people took refuge in the other end of the living room with net TV ; biathlon, after supper. Now my company has left me for the TV upstairs in the bedroom and I am left with knitting, computer, Wordfeud and leftover salad. And a dog that can’t use the couch so she posesses an old armchair here next to me instead. I finally feel relaxed and ready for a good night’s sleep like I usually am getting after being tense and too awake at night the whole week. Yey.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jeg daler ned i skjul… ( I go into temporary hiding)

  1. Birgitte Sjøtveit sier:

    Fabelaktig overskrift!!!!

Legg igjen en kommentar

