… og hverdagsmat


Da jeg meldte fram og tilbake med søsteren min i gårkveld snakket hun om Cæsar salat med kylling. Så da måtte jeg bare ha det, kjente jeg… 😀

When texting with my sister yesterday shae talked about Caesar Salad With Chicken. So today I had to have that of course.. 😀

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

5 svar til … og hverdagsmat

  1. Desiree sier:

    Den så virkelig deilig ut! mmm bare synd at gubben like ikke salat, så det er begrenset når jeg orker lage det kun til meg selv…

    Litt moro å lese lengere ned om hva du velger å dele med oss andre, om deg selv. Men du deler litt, så vi får et lite innblikk om hvem du er, og det er bra 🙂

    Godt nytt år, Lisbeth!

    • lisbeth58bula sier:

      Lag en lunsj til DEG!
      Joda litt får du selvsagt vite om meg her. Men når jeg himler med øya over tenåringer, river meg i håret over ekteskapsfrustrasjonene, blir sprø av folk på jobb eller hva jeg synes om styre og stell i landet.. da er det ganske tyst. Men alt det der er jo med i mitt virkelige liv ;-D

  2. K@ri sier:

    Det så godt ut! Og jeg er sulten!
    Jeg tror jeg går og legger meg 🙂
    Vakre tanker fra K@ri*

  3. Birgitte Sjøtveit sier:

    Inspirerende altså!!!

Legg igjen en kommentar

