Jeg bare tar for meg, gjør jeg! (I just help myself, don’t I)


Jeg soser aldri rundt på byen uten mål og mening, strener  sjelden inn i butikker der jeg slett ikke har planer om å kjøpe noe som helst og tar meg uhyre sjelden tid til et kafebesøk.. Både i går og i dag har jeg gjort nettopp dèt! Timesvis der jeg bare tok for meg av lediggang. Det var herlig! I går spiste jeg lunsj med Studenten med Kjæreste og i dag med Venninnen der oppe i sentrum. Og vi sosa i vei både her og der som om vi hadde allverdens tid- og det hadde vi jo.. Vi spiste lunsj på byens nyeste kafè, drakk kaffe latte. Mens Venninnen var hos frisøren for en rask klipp rakk jeg  jammen å omgjøre den formålsløse tittingen til et innkjøp! Riktignok ikke heeelt på impulsen, for det har vært holdt i denne lampen ved to anledninger mens jeg handlet julegaver. Hver gang har jeg tenkt at det slett ikke er min tur og lagt den tilbake. Nå var det min tur. Og Mannens tur til å henge den opp. Jeg liker den, det vet jeg ikke om han gjør, men spisebordet tok den i mot uten innsigelser. Det holder for meg.

I have enjoyed yet a day of just roaming stores and having lunch with a friend uptown. I am just helping myself to a couple of days of aimless spending of hours, which I just never do !  While my friend had her hair cut I went shopping on my own, buying the lamp I have picked up twice before Christmas.. and put back down thinking I was there to shop for Christmas gifts , not for myself. I love it, not so sure Hubby took an immediate shining to it, although he has put it up, but the dining room table accepted it right away!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg bare tar for meg, gjør jeg! (I just help myself, don’t I)

  1. Janne sier:

    Høres ut som en koselig dag :o) Kjempefin lampe du har kjøpt deg :o)

Legg igjen en kommentar

