Jeg er kanskje litt rar sånn.. (maybe I’m a bit odd…)


..men altså på dager da det er høytid og fest kan jeg finne på å takke nei  til edelt drikke til både dette og hint, eller takke ja, alt ettersom jeg føler for det, det er meg likegyldig hvilden anledning det er eller ikke er, men i dag har vi spist rester av julemat og da følte jeg for både juleøl og en akevitt. Nå venter jeg på kaffen og har kakefatet klart- og en Calvados 🙂 Og vi skal se film med Studenten og kjæreste: The Timetravellers Wife. Det var en bok jeg likte godt, filmen står ikke tilbake. Joda, dette blir en god aften, kan du skjønne. God aften til deg!

On special occations or festive days I may say thank you to the finer drinks , or I may not, aither way as I feel like it. Today, however, I felt like a Christmas beer and an aquavit with the leftovers we had for supper and now I am waiting for coffee to go with the Calvados. We are going to watch The Timetravellers Wife with the student and her Boyfriend. It will be a good evening. I am sure of it. You too have a good one!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

