Sykt hyggelig. ( a nice sort of sick..)


Selv om man våkner med tjukk hals og tett hode, kan man sørge for hygge og kos og selv-trøstende aktiviteter: Lysene er tent, kaffen er varm, pleddet er godt og mykt og peisfyren satt i gang. Frokost TV er sjelden vare,så den har en viss interesse pga det. Ute snør det tett, jeg har måttet avlyse kveldens støttekontakt jobb såvel som skoledagen og blir nok sittende hovedsakelig i stolen min i stua. Greit nok. Hygge meg sammen med basillene kan jeg. Der har jeg talent, bare så du vet det.

Woke up  with a thick throat and head and have cancelled my workday and my evening activity. I do know how to make a cozy atmosphere despite bugs, though: Candles are lit, fire is going, breakfast TV has a certain interest since I never get to watch it. the wool planket is snuggly and the coffe is hot. I am a natural talent!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Sykt hyggelig. ( a nice sort of sick..)

  1. Benedicte sier:

    God bedring! Og så får du kose deg med en pinne poncho eller to, sånn hvis armene tillater det 🙂

    PS: jeg sitter på jobb og gleder meg til jeg skal ta toget hjem, for da kan jeg få strikket litt mer 🙂

Legg igjen en kommentar

