Halvveis allerede! (Half way already!)


    

Det er allerede onsdag! Det var bare et par øye- blunk så var jeg der; på kjøkkenet hvor middag surret i stekepanna og noen pepperkaker ble til ved kjøkkenbenken. I dag er det en spennende dag, for jeg har fått garnet så jeg kan begynne på den tverrstrikkede ponchoen. Jeg er antakelig for sent ute til å komme meg på strikkekafe i kveld, men sånn ble det med noen ærend etter jobb, litt husarbeid og nå straks en tur med Emma som prøver å vente tålmodig på sofaen. I morgen kveld må jeg på et møte i forb. med jobben, så da blir det ikke rom for mer enn jobb den dagen. Men ikveld skal det startes på strikketøy, såvidt, om ikke annet 🙂

I am in the middle of the work week already, I ended here in the blink of an eye watching supper simmer on the stove and a few gingerbread cookies being made on the counter. I have picked up the ordered yarn for the poncho this afternoon and even though I didn’t make it to the knitting cafe tonight I’ll start the knitting for sure. Tomorrow I have a meeting for work after regular hours so the entire day will be spent working, more or less.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Halvveis allerede! (Half way already!)

  1. K@ri sier:

    Så fint det garnet var! Spennende! Jeg har også fått garnet, men jeg holder meg hard og strikker Marius…
    Nå er 7 sorter i boks, det gjenstår ca 7, og jeg tror det blir jul i år også 🙂

    Vakre tanker fra K@ri*

    • 7 sorter… jeg melder pass i år. Har imidlertid mamma som baker mer enn hun har gjort på mange år, så ingen grunn til panikk her i gården. Ikke gi det, K@ri; Mariusen blir nok ferdig snart kjenner jeg deg rett!

Legg igjen en kommentar

