Julekake, julekake, hjembakt brød!


Heldige meg har en mamma som baker for oss til jul! Nå har jeg fått en boks med tyske skiver:

.. og fruktkake som jeg har sneid en bit av og dynket med sherry for å se hvordan det blir. Den får ligge i kjøleskapet noen dager før vi tester om det er verdt å gjøre det samme med resten. Hun har dessuten lovet å bake en sjokoladekake siden.

Sammen med kokosbollene jeg allerede har lagt i kjelleren, kransekaka i fryseren, marsipanen jeg kjøpte og en konfekt eske jeg har fått gavekort på, begynner det å holde i lange baner.

I am lucky in that my Mom bakes for us , she has already given me a tin of shortbread and fruitcake and has promised to bake a chocolate cake, too. In the freezer I have already put a «kransekake» and I bought a couple of goodies  I have put away in the basement. This plus a box of chocolate I have a gift card on, we should be more that good!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Julekake, julekake, hjembakt brød!

  1. Desiree sier:

    ååå så heldig du er som har en nissemor som baker til deg! Kommet langt med julegavene er du også! Flinke du!

    Ønsker deg en fin ny uke!

Legg igjen en kommentar

