Jeg er SÅ flink. Iblandt. (I am SOOO good. Sometimes.)


Jeg har vært ute i verden og samlet gaver for mamma og et par-tre jeg manglet selv, noen andre ting som var påkrevet- og så de evige handleposene fra matbutikken,da. Etterpå fikk jeg deilig lunsj, fruktkake og glovarm kaffe hos mamma. Vi pakket inn noen gaver og satte på merkelapper, så nå er alle gavene som skal til min søsters familie klare til å bli hentet av nevøen min. På vårt spisebord ligger imidlertid de fleste som skal bli igjen her i huset. Jeg er svært fornøyd over at jeg er kommet så godt som i mål  og enda er det ikke desember!  Siden armene er så håpløse om dagen har jeg heller ingen Desember Strikking Galskap å gå inn i måneden før jul, heller. Jeg er såå flink. I blandt.

I’ve been out doing some shopping of christmas presents for Mom and a couple for ourselves that I still hadn’t gotten, then a few other items that were in demand as well as the always needed groceries. Then I got a lovely lunch and fruit cake along with hot coffee at Mom’s. We got some gifts wrapped and tagged and they can now get picked up by my nephew to be brought to my sister’s family.  I am practically done and it’s not even December. Sometimes I am soo good. Sometimes. And since my arms are so impossible these days I have no Christmas gift knitting frenzy to enter in December either!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

