Arbeid og studier (work and studies)


Slik er mandag kveld for læreren som må ty til kveldsarbeid og studenten som skal ha eksamener snart. Man vet da å legge til hygge-faktorer!

This is how a Monday night looks like for a teacher who has to bring work home and a student who soon will have exams. One does know how to add comfort factors, you know!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Arbeid og studier (work and studies)

  1. Kari sier:

    Det ser ut som det hersker hygge her 🙂
    Mye viktigere det enn husmorgen :-))))
    Jeg har bakt dobbel posjon hvite kakemenner i kveld. En boks skal være med til Køben, og den andre tar Bestevennen seg av. Og det skal helt sikkert bakes mange før klokka er 17 på julekvelden. Det er bare sånn med de kakemennene her i huset.
    Syns det spøker litt på mange kanter med en ponchoen min 🙂 I kveld kom det mail fra selveste Kenneth om at ordren ikke var registrert? Ikke registrert? Den er i alle fall registrert ut av min konto, så nå først forstår jeg ingenting, men det ordner seg vel….
    Jeg har i alle fall kjøpt garn til en Marius som er bestilt av Favorittdattera, og det er da ett trivelig håndarbeid.
    Sender deg mange vakre tanker.
    K@ri*

  2. Lisbeth Bula sier:

    Neineinei! Tull med ull er ikke bra! Marius er jo fint, men garnordrer der penga alt er ute av kontoen, men ikke registrert er jo leit. Jeg hadde problemer med ordre dit , men husker ikke nå hva /hvordan for det er lenge siden. Får holde meg til norsk garn…

Legg igjen en kommentar

