Lørdagshygge (Saturday`s Joy)


Endelig fant jeg en lykt til vinduet, den fant jeg i går. Prisen var svært vennlig og det passer meg for jeg synes at noen av dem er latterlig dyre. Denne går fint til innredningen min, synes jeg.

Jeg gjør meg klar for en lørdag i hyggens tegn. For å komme meg til god mat og fin musikk må jeg kjøre et stykke, men det er greit. Himmelen er høy og blå, bilen er til å stole på og der fremme venter alskens gleder. Tenåringen er i rimelig form, etter forholdene, heldigvis. Naboen skal ta hunden på tur så tenåringen kan pleie helsen sin, vi er evig takknemlige for det! Jeg tror bare ikke jeg kan la være å ta med den blå alpakkaen. Om det så bare er for et par sakte runder …. Jeg savner det så.

I am gettingready for a Saturday with good food and music. In order to obtain just that I have to drive for a while but that’s all right. The sky is blue and high today, the drive will be good I’m sure. The teenager is, everything considered, in fairly good shape, the neighbour is taking the dog for the evening walk, for which we are eternally grateful. It means the teenager can tend to her own health and get well. I just cannot leave my blue alpaca behind despite my sore arm. Just a couple of rounds , real slowly knitted. I miss it so..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lørdagshygge (Saturday`s Joy)

  1. Janne sier:

    Håper du hadde en fin fin dag/kveld i går. 🙂 Emma og jeg hadde i allefall en fin tur. Vi gikk helt til byen. Gojenta Emma sier jeg bare ❤
    Nå skal jeg blogge om fjellturen jeg hadde med min kjære i går, og møtte på Mikkel Rev, du skal tro jeg var glad jeg hadde kameraet mitt tilgjengelig da 😉

Legg igjen en kommentar

