Søndag (Sunday)


Emma har sovnet ved bena mine her på gulvteppet. Vi har vært ute en tur og det var godt år ta en tur etter middag  og siden kaffe og dessert. I dag bakte jeg etter en oppskrift fra Hjemmet. En  slags ostekake med eple i . Kesam, Philadelfia ost og egg var hovedbestanddelen i fyllet i paibunnen.  Jeg som har gått berserk med nye oppskrifter i det siste holdt meg til svinestek og surkål i dag; god gammel traver for en delvis våt senhøstes søndag.

Jeg har -lydig mot meg selv- holdt meg langt unna strikkepinnene for å være snill mot armen. Nå skal jeg bare høre lydbok : Anne B. Ragdes » Jeg skal gjøre deg så lykkelig» fram til sesong 2 av Downton Abbey begynner.

      

I have been outside with Emma after we had dinner. Today I stuck with a traditional pork roast but I found a recipe for an apple cheesecake that I tried. The filling was , apart from apples, based on cream cheese and eggs. Really good. I have been good with my arm staying away from the knitting needles. For the rest of the evening I am going to listen to the audio book above and then watch the first episode of Downton Abbey season 2.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

