Fabelaktig fredag (Fabulous Friday)


Denne uka harjeg faktisk lengtet veldig etter fredagen. Nå er den her. Jeg er omtrent i himmelriket for jeg kom hjem til Mannen i Huset som hadde plukket ut en ny oppskrift som skulle prøves ut. Og det er ikke meg imot! Jeg kom hjem til varm, god mat, hvitvin, kaffe, eplepai fra bakeriet og cognac.

http://www.jamieoliver.com/recipes/chicken-recipes/special-chicken-stew

Bilder er imidlertid ikke Mannens styrke og mitt kamera var tomt for batteri, så da får vi låne Jamies bilde istedet- og så får du bare tro meg på mitt ord. God mat!:

special chicken stew

I came home to a much longed for Friday afternoon where the Man of the House had tried out a Jamie Oliver recipe, which I thought was great! I have had a good meal with white wine and then some apple pie accompanied by coffee and cognac. My camera was however out of battery power and the IPhone photo  Bill took didn’t turn out very well, so we’ll have to go with Jamie’s photo.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

