Hva skjer med meg?! (What’s going on with me!?)


Jeg aner ikke hva som går av meg om dagen. Etter uker med liten til ingen entusiasme for kjøkkenskriveri er jeg åpenbart inne i en hissig periode med utprøving av oppskrifter og nå altså baking på toppen! Kan det være at det er med dette som med alt annet jeg gjør? Nemlig å drive ekstremutfoldelse av en aktivitet av gangen: Så strikker jeg som en gal, så går det litt tregt med det, men da hekler jeg cm på cm. Så går det i «art journaling» til det plutselig er en lang pause og jeg går kanskje over til en intens periode med lesing av flere bøker på en gang… Og nå altså kjøkkenaktivitet. Ja- èn ting er antakelig ganske sikkert: Dette dabber også av om litt. Da finner jeg på noe annet.

Jeg kommer neppe til å tvinne tommeltotter så lenge jeg kan bruke øyne, armer og hender!

I have no idea what’s going on with me these days. I seem to have a burst of cooking/baking energy after weeks of no enthusiasm for it. It will go away, I am sure. Like with everything else I dabble with; I’ll knit like crazy, then I tire of it for a while and go on to crocheting like a madman, then I put all that involves yarn away , more or less, and play with art journaling and /or reading several books simultaneously.. Like everything else my kitchen activity will get turned down a notch or two soon – and I’ll go back to something else..

One thing is for sure: As long as I can use my eyes and my arms and hands I’ll never be bored!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Hva skjer med meg?! (What’s going on with me!?)

  1. Vibeke sier:

    Jeg synes det rett og slett høres ut som du gjør ting du synes er moro jeg! Variasjon er tingen, fortsett med det! 🙂

  2. lisbeth58bula sier:

    Du har rett! Jeg har lyst. Og variasjon er flottesen! 🙂

Legg igjen en kommentar

