Var det noen som sa Hviledag?! (who called Sunday a day of rest?!)


I dag har vi , til tross for en langsom morgen, rukket mye. Jeg har vasket tre vinduer i stua og  tømt potteplantene ute- Bill har klippet hekken og et par trær kraftig ned slik at man ikke behøver stå på trappestige for å nå opp lenger. Carly og jeg hjalp å få greiner og annet avfall opp på vår nye, lange henger – og  den har nå et lass nesten like høyt som taket på garasjen! Hagemøbler har vi også flyttet inn. Jeg hodlt på å si at nå kan snøen bare komme, men det mener jeg selvsagt ikke. Den kan mer enn gjerne vente til uti november for meg. 

    

  

Nå har jeg fulgt Nigella Lawson’s oppskrift på spansk kylling- og chorizopanne, satt den i ovnen og  vi venter spent en time for å smake hvordan resultatet blir..

We have ,despite going really slow this morning, gotten a lot done! I hav cleaned three windows in the living room, Bill has chopped the hell out of the hedges, we have moved the lawn furniture indoors and Carly and I have helped getting all the branches onto the new, long trailor of ours. Now we are waiting for a Nigella recipe to come out of the oven. In the meantime I am eating the orange that I used the zest for in the dish.

  

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

