Bok og film (Book and film)


Jeg har sett filmen «Barnepiken» i kveld etter at jeg leste de siste sidene av boken  i går før jeg sovnet. Boken var god og filmen var også veldig bra. Jeg kan anbefale begge deler.  

I went to see the movie «The Help» tonight after finishing reading the book last night before going to bed. Both are good and I can recommend them!

Thehelpbookcover.jpg                            Barnepiken - Kathryn Stockett Monica Carlsen

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bok og film (Book and film)

  1. bente sier:

    Jeg likte også veldig godt boken og filmen. Den filmen kan ses flere ganger.

Legg igjen en kommentar

