Ballband dishcloth


 snart ferdig med èn…

Ballband dishcloth almost finished

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Ballband dishcloth

  1. Janne sier:

    Så kult da, ikke skjønner jeg hvordan du klarer og finner alle oppskriftene dine 🙂 Jeg har faktiskt kjøpt meg garn i dag og strikker for første gang på mange år. Så nå skal jeg få varme på føtan når kulda setter inn om jeg bare skjønner hælen når jeg kommer så langt 😉

    • lisbeth58bula sier:

      Det kommer til å bli bra med sokker!! Jeg må alltid ta en titt på hæloppskriften sjøl hver gang jeg begynner på et par for jeg strikker ikke sokker så ofte. Alltids noen å spørre og vet du. 🙂

Legg igjen en kommentar

