Jeg skulle bare se nyhetene før jeg tok Emma med på tur! Da vi hadde gått ned trappa og begitt oss ut av gården tenkte jeg straks at det bør designes regnfrakker for Labrador Retrievere! Og jeg angret sterkt på at jeg ikke hadde tatt sprayboksen med impregnering og sprayet et godt lag på solparasollen. Den hadde vært en mer passende størrelse å gå ut med i dag. Det ikke bare høljer ned, det spretter opp igjen rundt leggene! Nei- dette er definitivt en kveld for å krølle seg sammen foran Nasjonalgalleriet på NRK med varm te med honning.

I am considering designing a raincoat for Labrador Retrievers and for myself I should spray the porch umbrella with rainguard and go for walks under that. It was raining cats and dogs on our walk, it fell by the buckets from the sky and the drops popped up again from the ground making my calves wet. This is definetly an evening for hot tea and honey in front of the TV watching the Visual Arts program.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til

  1. Kari sier:

    Har du ikke hørt om dykkerdrakt for hund da? Det er nok det eneste som hadde funket for sånn nedbør dessverre. Tragisk at det ikke skal være mulig å nyte høsten uten å bade i den samtidig, men her er det ingen grunn til å klage. Vi har virkelig nytt de siste ukene, og jeg håper og tror at det vil vare til jul (uff, jeg tør nesten ikke skrive det ordet: Da syns jeg det kommer farlig nært med det samme…..).
    Sender deg mange vakre tanker og de beste ønsker for uka: K@ri*

    • lisbeth58bula sier:

      Hahaha! Den var god: dykkerdrakt, at jeg ikke kom på det!! Og at man ikke skal kunne nyte høsten uten å bade i den var forsyne meg meget godt sagt! Bra at DU får oppleve «rettsida» av høst da! I morgen sier de det skal bli fint her og- da tror jeg kanskje jeg må sitte ute m kaffekoppen i friminuttene på skolen for å utnytte det!

Legg igjen en kommentar

