Proud to (finally!) present…


Så var det endelig langt nok- over 3 meter, takk- på Evighetsprosjektet og det kunne henges opp i lavt sollys- og med ikke særlig pene vinduer. Men pytt, det er iallefall tid for å vise det bort, selv om et bedre bilde kunne vært ålreit. det får bli når sola har gått ned…

Men tror du jeg kan finne den ene kula som sitter i enden av  gardinstanga??

Finally I can show off my Eternity Project with more than 3 metres of crocheted curtain. In low sunlight and not very clean windows. But so be it. They are done and a better photo can always be taken when the sun goes down.. But the ball in the one end of the curtain rod is vanished from the surface of the earth…

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

12 svar til Proud to (finally!) present…

  1. Vibeke sier:

    Helt nydelig var den! Litt av et tålmodighetsprosjekt, godt gjort å få den ferdig. Synes det var flott å se hvordan sola skinner igjennom gardinen jeg. 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Takk Vibeke. Er ganske stolt av at den tilslutt ble ferdig, glattet på og hengt opp. Jeg ble hjulpet fram med moralsk støtte fra strikkekafe-damene de to siste gangene jeg var der!

  2. bente sier:

    Kjempefin var den gardinkappa. Det er litt av et prosjekt du ha gjennomført 🙂
    Hvis alt går etter planen skal vi til Atrå helgen 22 oktober, kanskje vi kan treffes til en kaffe da?

  3. Linda sier:

    Den ble utrolig fin! Kjempefint mønster du har brukt 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Takk. Jeg fant mønsteret i et ukeblad for noen år siden . Da som kant på en duk som også hadde broderte roser etter samme ruteskjema som heklekanten. Med litt grovere garn ble det passe som gardinkappe synes jeg.

  4. Janne sier:

    Så fint det ble Lisbeth. Du er jammen tålmodig med alle prosjektene dine. Du er så flink. 🙂

  5. Kari sier:

    Flinkisen! Og fint ble det også 🙂

  6. Hannesol sier:

    Åååh så vakker! Og fytti så flink du er som både begynner på, og ferdigstiller et så stort prosjekt – jeg er full av beundring 🙂

  7. lisbeth58bula sier:

    Takk for det… men jeg vet at dere er flinkiser sjøl!!!

  8. Desiree sier:

    Åj så flott! Og for et arbeid! Har selv for mange år siden heklet gardinkapper, så jeg vet hvor mye arbeid det er 😉 Men det blir jo så bra når det er ferdig.

    Ha ei riktig god bedring, ikke noe kjekt å være syk!

    • lisbeth58bula sier:

      Takk, Desiree. Jeg er så fornøyd selv. Nå skal jeg -til ære for høsten- henge opp en liknende kappe jeg hekler for flere år siden i spisestuevinduet som er ved siden av dette. Det blir mere helhet over det da. God helg til deg!

Legg igjen en kommentar

