Å lese


Det har gått trått å lese i perioder. Men jeg har ikke gitt meg for egentlig kan jeg omtrent ikke klare å legge meg uten en bok på nattbordet. Jeg vil bare så gjerne lese mye mer enn jeg gjør. For å kompensere for dette har jeg brukt lydbøker. På den måten kunne jeg ha en bok å lese på nattbordet og en annen på øret f.eks. mens jeg gikk tur med hunden eller strikket. Å ikke lese minst en bok av gangen er liksom ikke meg. Nå går det litt bedre, det er mer framdrift over lesingen.

Leste nettopp ferdig «The Sorrows of an American»  av Siri Hustvedt  og syntes det var en bok med mange lag og mye å tenke på. God bok til rett tid. For meg. Nå har jeg begynt på «The Fifth child» av Doris Lessing og det ser ut til å bli en interessant bok også. Bra for meg!

Just started a new book that seems to be an interesting read. Good for me!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Å lese

  1. bente sier:

    Lesing er noe som er vanskelig å finne tid til i en hektisk hverdag. Det høres ut som du har funnet en god løsning med lydbok og fysiske bøker. Jeg bruker også mye lydbøker for da kan jeg strikke eller sy samtidig. Kos deg med høstkveldene og bøkene.

Legg igjen en kommentar

