Pandalue ferdig


Så ble det lyse ører på bestilling og plassert på sånn omtrent riktig sted.. (Karisma garn. Anbefales forøvrig ikke. Pinne 6 og 7)

panda hat (in non-panda colours) done.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

6 svar til Pandalue ferdig

  1. Janne sier:

    Stilig Lisbeth, gleder meg til å se den unge frøkena går med den 😉

  2. Ja, nå som hun har fått den ferdig var det visst litt skummelt å gå med den ute selv om jeg fikk bilder av et par kjendiser som har likedan. Vi får se 😉

  3. Janne sier:

    Hehehe, den ble jo kul da, så det tør hun nok 😉

  4. Kari sier:

    Stilig da! Jeg hadde ventet ett bilde av deg med den på….
    Du får det i alle fall til 🙂
    Ja, vi trøyer oss med strikketøyet vi to. Jeg falt for fristelsen til ei ny jakke i ett lekkert garn som heter Lerke. Blanding av ull og bomull. Jeg har ikke strikket av det før, men det er bare så deilig å ha på pinnen. Men så er det så det holder med mønster nederst på jakken da, så jeg har nå å plukke litt på noen kvelder fremover. Mange medier som skal følges opp i tillegg, så det er rett så travelt for tiden.
    Turen i dag var virkelig nødvendig! Det må bare komme noen sånne dager fremover så jeg får litt overskudd til vinteren. Jeg kan ikke gå den i møte igjen uten sommer, så her henger det en som venter på Indian Summer 🙂
    Sender deg mange gode tanker for det som er igjen av uka, og en god helg ønskes.
    Vakre tanker fra K@ri*

  5. Ann karin sier:

    Stilig lue. Kjempe fin blogg.

Legg igjen en kommentar

