Nå tar jeg kvelden!


Lang dag har det vært. Full kursdag og siden var jeg på jobben og ommøblerte litt. Det er uvant å stå opp tidlig og så gå raskt igjennom morgenrutinene, ut i bilen og så er vi i gang. Ja, jeg vet det: ikke stort å klage på. Sant nok. Likevel : jeg må ha noen dager på meg til å venne meg til rytmen – som egentlig er ganske god. I morgen møter vi elevene. I går hadde jeg mine to jobber, dvs. jeg «slang ikke bena på bordet» før nærmere ni. I dag la jeg alt fra meg i åttetida. Du kan være sikkert på at jeg skal  flate ut straks og se en Ashton episode eller to og bare sløve dypt i den stolen som kan gynge… Jeg har hatt en samtale ved kaffebordet med Carly. Vi fjaser og surrer. Jeg vet det så godt: Jeg blir så utrolig tullete når jeg er trøtt!

    

I know; it’s just my regular life that has started. It’s just that I need a little while before I get used to this running out of the house  in the morning after quickly going through the morning routine. Yesterday I had my two jobs and put my feet up around nine p.m. Today I have had a full course day and then I went down to my school to rearrange my classroom. I was back around eight. Carly and I have had a coversation by the coffee table. We get silly and laugh. I just get so giggly when I’m tired!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nå tar jeg kvelden!

  1. Janne sier:

    Lykke til med skolestarten i morgen ;o) Du får hilse kjente 🙂

    Savner dere alle sammen 🙂

  2. lisbeth58bula sier:

    🙂

Legg igjen en kommentar

