Litt håndarbeid


Jeg har overtatt en hekleduk som mamma fikk for utallige år siden. Den heklet jeg til mamma og pappa en jul, men nå skal jeg jo snart få satt på plass et hvitt rundt bord ved sofaen, så jeg har vasket duken og lagt den i strekk på isopor platene mine. Håper den er stor nok.. Har ikke målt enda.

Så har jeg begynt med » ferie-strikketøyet» mitt såvidt. Et lite hals-varmende  trekantsjal der man overhodet ikke sjenker strikkingen en tanke mens hendene går. silke-alpakkaen er deilig!

Years ago I crocheted a round table cloth for mom and dad, now I got it back and have washed and pinned it up hoping it’ll fit my soon-to-come round, white coffee table. As far as the silk-alpacca goes I have started the «mindless summer knitting project», a triangular scarf, and it is soft and lovely!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Litt håndarbeid

  1. bente sier:

    Så lekker den duken er. Håper den passer til bordet du har malt. Gleder meg til å se resultatet. Det garnet du strikker sjalet i er fantastisk. Jeg har strikket genser til Liam i det, og det loer ikke så mye som ren alpakka. Kos deg videre med ferie og håndarbeid.

Legg igjen en kommentar

