I min hage


..blomstrer det nå. Gamle  og nye klatreroser ser ut til å ha det bra. Peonene er tunge og mange.

      

Jeg går i vått gress og har allverdens tid i dag, skal bare være hjemme og gjøre det som faller meg inn, nyttig eller unyttig.

   

Klatrerosene har klart seg fint igjennom to harde vintre, men den som igrunnen var stussligst, var bare å grave opp, den hadde gitt seg. Så nå blomstrer en ny, gul klatrerose der istedet. Gul hadde vi ikke fra før, så den var et fint tilskudd til hagen.

    

My garden is blooming, the rosebushes are budding and the new climbing rosebush, the yellow one, is doing well. I am strolling through the wet grass that the Man of the House is grooming so well enjoying peones, tomato plant, roses and old trees. Good job, Hubby!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til I min hage

  1. bubba sier:

    your welcome

  2. Janne sier:

    Nydelig Lisbeth. Tenker vi har noen blomstrende pioner neste år. Har satt noen avleggere tidligere i sommer som vokser og gror til nå. Gleder meg til å plukke inn pioner neste år 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Jeg tenkte å ta inn noen jeg også, men så ser jeg noen ørsmå vesener på dem som jeg IKKE vil ha inne. (sikkert meg som er altfor pysete.)Nei, de får stå ute og så får jeg heller kjøpe noen til bordet hvis nødvendig..
      En ting til: hvis det hadde slutta å regne så inn i saligheten så kunne man virkelig nytt utelivet og blomstringa!

  3. Janne sier:

    ÆSJ de små uvesenene kan holde seg utendørs. Det må jeg passe meg for ja. Ja, ble så glad når jeg sto opp til det fine været. Og så bare lurte det oss. Sånn som det har høljet ned i dag også. Får håpe på fint vær til helgen. Har jo et par dager fri da, og kunne tenkt meg og vært litt ute. Men til tirsdagen kommer nok finværet, i allefall for meg 🙂

  4. Kristine sier:

    Nydelige roser. Den gule minner meg på en som bestemor hadde, den dekket halve veggen med utrolig mange blomster. Her hos meg fryser rosene ned hver vinter

Legg igjen en kommentar

