Jeg er et usedvanlig praktisk menneske, egentlig.


Jeg har handlet mer enn jeg vanligvis gjør  på mange måneder, kanskje et år, for jeg er ikke en shopper, egentlig. Jeg har ENDELIG skaffet meg et par solbriller til å sette på mine briller (tok meg bare 30 år..) Jeg har anskaffet meg et par Scholl sandaler for jeg trenger gode såler og de er nydelige, men må «gåes» inn fordi jeg blir sår mellom tærne til å begynne med. De er Kjøkken-sko foreløpig. Litt hver dag,flere ganger om dagen.

  

Så var jeg på Møbelsenteret og hentet madrass og bestilte overmadrass til Kristis seng og gikk inn i nabobutikken og bestilte verandamøblene vi har sikla på siden i forfjor. Nå var de på tilbud der og de leverte dem i ettermiddag, betaling skal de få i morgen- rett fra Mannens feriepenger (mine får de ikke ;-D ), for etterpå satte jeg og Carly kursen til Notodden og Bohus hvor vi fant seng til henne og bestilte den (de hadde den ikke inne enda). Til avslutning kjøpte vi nye kjøkkenglass på interiørbutikken jeg aldri klarer å gå forbi (men sjelden kjøper noe i – for det er jo ikke noe vi «trenger» der) . Nå skal vi ikke ha noe mer. Før mandag.

  

I am not a shopper, really. I am too practical to waste my money on useless but pretty things. But today I have been my unusual self. I bought sunglasses for my prescription glasses (which I should’ve done 30 years ago), I got myself a pair of Scholl sandals, I need good soles to tread on now. Then I ordered the porch furniture we have longed to by since the year before last and they delivered it this afternoon. Also I bought Kristi a matress and ordered the over matress for her bed. Then Carly and I went to Notodden and ordered a bed that he wanted and then we topped it off  with some new drinking glasses from the interior decorating store I can never pass (but hardly ever buy anything from since we don’t «need» it.) Now we are not buying anything more. Until Monday.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Jeg er et usedvanlig praktisk menneske, egentlig.

  1. Kristine V sier:

    å så fine hagemøbler. Håper sommerværet kommer snart, så du kan få mange timer der.

  2. Janne sier:

    Så masse fint du har handlet deg Lisbeth. Vi får x fingrene for at du kan få brukt de flotte hagemøblene mye 😉

    • lisbeth58bula sier:

      Ja ikke sant Kristine? Det er ikke sol idag, men vi er ute i hagen og bruker møblene til pauser (meget nødvendige sådanne… vi er visst ikke 39 lenger 😀

      • lisbeth58bula sier:

        Janne; det er fantastisk, du! Jeg kan ( i overskyet vær) sitte med pc på nye hagebordet og hygge meg noe aldeles «forferdelig». Nå kommer sola. Sier vi..

  3. Janne sier:

    Jepp ikke sant 😉 Ja, nå kommer sola. For det har jeg bestemt. Jeg innbiller meg at jeg tar den med meg fra litt sydligere strøk hvor vi har hatt fint vær. Den er ikke kommet enda men den kommer etter bare vent 😉

  4. Birgitte sier:

    WOW, ja er helt enig,- et sånt møblement med kryss i ryggen(, sammen med et par adirondacks) har jeg ønsket meg i et tiår snart!!! Men her i huset er vi fortsatt i harde forhandlinger om PLAST, ja du hørte riktig, PLAST!!…..ikke fortsatt er det beste, grrrrrrr!!!!!! Nyyyt sommerdagene i Skagenlike stil, mmmmmmmm!

Legg igjen en kommentar

