Men hva er dette?!


Jeg er stum av overraskelse over solskinnsdag nr 2! Men takknemlig. Så er det bare det at jeg hadde utsatt en siste jobbgreie fordi det var bra vær i går… Nå nøler jeg med å dra på jobb fordi sola skinner idag. Men så tenker jeg at hvis jeg er veldig lur nå så drasser jeg det slipte bordet ut og maler det med grunning mens det er varmt og godt ute- for SÅ å dra ned på jobben et par timer. Der jeg jobber ligger også gartneriet og jeg har visst slett ikke gjort meg ferdig med planter selv om det viktigste er på plass. Jo- det er nok den beste planen.

What the heck; another sunny day?! I am shocked. And grateful. My plan of finishing a last task at work was postponed yesterday due to the good weather and now I’m hesitant to do it for the the same reason today. However, if I take the table I’m working on outside now and give it a base coat of paint while it’s nice and dry and THEN go to work, it’ll be all good. Where I work is also the nursery nearby and I am by far not done with the planting even though the most important stuff is done. So while down there I could pick up some more flowers and dirt. Yes- this is what I’ll do!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

