Morsomt for meg, da


Jeg deltok i The Sketchbook Project 2011 initiert av ArtHouse Co-Op ifjor og hadde det veldig moro med det – selv om jeg blei litt stressa av «deadline» og dårlig papir i boka (som jeg ikke skjønte det var lov å kvitte meg med å binde inn mitt eget papir..) Nå er alle de tusenvis av bøkene av proffe kunstnere, hobbykunstnere og sånne som meg som bare liker å ha det kreativt gøy, digitalisert og offentliggjort på deres webside : http://www.arthousecoop.com/

Det er nå en ny runde for 2012. Sist turnerte bøkene visse byer i USA, neste år kommer de også til å innlemme noen byer i Europa(desverre ikke Oslo, men..)

 

Mitt bidrag ligger her: http://www.arthousecoop.com/users/lisbethbula   Klikk på «artwork».

Det er veldigy å besøke forskjellige bøker på denne måten. Kunne vært fristende å delta igjen. Nå som jeg vet at jeg kan ta ut det elendige papiret og bruke kvalitets akvarellpapir som tåler min form for «herping» 😀 Vil man delta -og betale for digitalisering også- kommer det på rundt 250 norske kroner.

I participated in the Shetchbook Project 2011 at the ArtHouse Co-Op based in Brooklyn, New York. Now they have digitalized all the artists, the hobby artists and non-artists like myself who just like to be creative (and we paid for it!) You can view my book using the above link in the Norwegian text in this posting. The link to the main website for the ArtHouse is also there. Wouldn’t mind signing up for the 2012 one, too, now that I know I don’t have to use the pages in the book, I may tear them out and bind my own paper in there; some heavy duty aquarelle paper that can withand my kind of «abuse» 😀 Also I could sign up earlier so that the deadline thing won’t give me the stressed feeling! If you include the digitalizing it costs about 45 US Dollars. Not bad..

 

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Morsomt for meg, da

  1. Jane sier:

    Artig! Du har vært kjempeflink. Har du fått fulgt med om boka di har vært utlånt mange ganger? Jeg kasta jo inn håndkleet (boka) i fjor, men har meldt meg på i år igjen. Denne gangen noe tidligere og noe mer erfaren i journaling-verden.

  2. lisbeth58bula sier:

    Ja, jeg fikk en epost hver gang den var til utlån. Men det var ikke mange gangene, da.. Jeg er jo ikke akkurat den som trekkes ut av hylla først, det er jo fabelaktigfantastisktalenter av noen kunstnere med, så jeg er bare en som tillater meg å være inspirert og kreativ i det lille uten å ta meg selv høytidelig.
    Bra du satser igjen i år, Jane!!

Legg igjen en kommentar

