Nada. Nix. Nichts. Nothing. Ikkeno’.


Ja jeg har vært innom butikken og vasket noen håndklær, men ellers har jeg ikke gjort et fornuftig grann. Jeg har lest litt. Heklet litt. Solt meg litt på armene. Spist god middag og dessert. Brukt bortkastet tid på å engste meg over noe jeg ikke har kontroll over og gledet meg over noe jeg absolutt kan kontrollere. Snakket med Japanboende venninne på Chat i Facebook, snakket med søsteren min på telefonen, snakket med husets familiemedlemmer rundt matbordet. Nå skal jeg snart ut med den firbente og IPoden, men vi venter til sola går, tenker jeg.

Og er det ikke noe å fokusere på av interesse i kveld så vet jeg noen DVD’er som kan interessere meg. Eldste forbereder muntlig eksamen i morgen formiddag, Yngste er ute med venninne, Mannen i Huset har reist for å sitte klar på sitt utenbys kontor i morgen tidlig. De neste to dagene blir lange og fulle av diverse aktiviteter og jeg har en følelse av at jeg bare må «gi meg over» til ukens fulle timeplan før den kulminerer i ferie. Kom igjen bare, det skal vel gå!

I have done next to nothing today, I have read a bit, crocheted a bit,  had some sun on my arms, had a nive dinner and dessert- I have wasted time and energy on worrrying about things outside of my control and enjoyed things I CAN control. I have chatted with my friend in Japan on Facebook, to my sister on the phone and to the other family members at the table. Soon I’m heading out with dog and IPod. And if there’s nothing to focus on tonight I’ll know of some DVDs I like. The Oldest is preparing for her oral exam tomorrow morning, the Youngest is out with a friend, Hubby has left for his out-of-town-office. The next two days  are long and fully booked and I have a feeling I have to just «give in» to the week coming knowing it culminates in Holiday in the end. Bring it on, I think I’ll manage.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nada. Nix. Nichts. Nothing. Ikkeno’.

  1. bente sier:

    Kos deg med film og nyt litt rolig tid før turbo tiden tar deg i morgen! Her er det ikke ferie for meg før 23 juni, men da skal det bli godt med late dager også. Ha en fin kveld.

  2. lisbeth58bula sier:

    Takk trofaste bloggleser!

Legg igjen en kommentar

